مهندسی آیرودینامیک و هوافضا

سفارش پروژه

پروژه خود را به تیم مهندسی شبیه سازی انسیس فلوئنت سفارش دهید. کارشناسان ما آماده انجام هر پروژه CFD در تمام زمینه های مهندسی مرتبط هستند. خدمات ما شامل اهداف صنعتی و آکادمیک با در نظر گرفتن طیف گسترده ای از شبیه سازی های CFD نرم افزار ANSYS Fluent است. با سفارش پروژه خود، می توانید از خدمات اولیه انسیس فلوئنت از جمله مشاوره ، آموزش و شبیه سازی CFD بهره مند شوید. فرآیند فریلنسینگ پروژه به شرح زیر است:

1

یک قرارداد رسمی بر اساس توضیحات و جزئیات پروژه شما تنظیم می شود.

2

پس از شروع، برای بررسی پروژه دسترسی لازم را خواهید داشت.

3

پس از تایید گزارش نهایی، فایل های منابع پروژه را دریافت خواهید کرد.

4

در نهایت یک فیلم آموزشی جامع و پشتیبانی فنی دریافت خواهید کرد.

مهندسی آیرودینامیک و هوافضا چیست؟

مهندسی هوافضا و آیرودینامیک رشته‌ای از مهندسی است که بر طراحی، توسعه و آزمایش هواپیما، فضاپیما و سایر فناوری‌های مرتبط تمرکز دارد که شامل مطالعه آیرودینامیک، نیروی محرکه، مواد، سازه ها و سیستم های کنترل است. مهندسان هوافضا از دانش خود در زمینه فیزیک، ریاضیات و اصول مهندسی برای طراحی، ساخت و آزمایش هواپیما، فضاپیما و سایر فناوری های مرتبط استفاده می کنند. آنها همچنین فناوری های جدیدی را برای بهبود عملکرد، ایمنی و کارایی هواپیما و فضاپیما توسعه داده و آزمایش می کنند.

آیرودینامیک و هوا فضا به حرکت هوا در اطراف اجسام مربوط می شود. قوانین آیرودینامیک توضیح می دهد که به عنوان مثال چگونه یک هواپیما می تواند پرواز کند.در واقع هر دستگاهی که در هوا حرکت می کند در علم آیرودینامیک میگنجد زیرا هوا در اطراف آن جریان می یابد:

Image 2023 10 23 134258415

·         UAV

·         Airfoil

·         Truck

·         Paramotor

·         Aircraft

·         Wing

·         Formula-1 (F1)

·         Cars

·         Trains

·         Golf balls

 

چگونه می توان از شبیه سازی CFD در صنایع آیرودینامیک و هوافضا استفاده کرد؟

شبیه سازی CFD را می توان در صنایع آیرودینامیک و هوافضا برای تجزیه و تحلیل عملکرد هواپیما، فضاپیما و سایر وسایل نقلیه هوافضا و آیرودینامیک به کار برد. از CFD می توان برای شبیه سازی جریان هوا در اطراف خودرو استفاده کردودر واقع علم دینامیک سیالات محاسباتی به مهندسان اجازه می دهد تا طراحی را برای حداکثر کارایی و عملکرد، بهینه کنند. CFD همچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل اثرات تلاطم، فشار و دما بر روی وسیله نقلیه و همچنین پیش بینی عملکرد وسیله نقلیه در شرایط مختلف پرواز و یا تجزیه و تحلیل اثرات نیروهای خارجی مانند باد بر روی خودرو و شبیه سازی اثرات اگزوز موتور بر روی محیط اطراف استفاده شود.

دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) در طراحی و تجزیه و تحلیل محصولات در صنایع هوافضا و حمل و نقل سطحی، از جمله خودرو، کامیون، قایق و حتی حشرات عملیاتی شده است.کاربرد CFD امروزه فرآیند طراحی آیرودینامیکی را متحول کرده است. در زمان های قدیم مردم صنایع دستی خود را در شرایط واقعی آزمایش می کردند. اما پس از آن، تونل‌های باد این امتیاز را به وجود آوردند که با قرار دادن آن‌ها در داخل یک تونل در برابر جریان هوا، تمام اجسام دست ساز مورد استفاده برای پرواز و رانندگی را آزمایش کنند. این امر به آنها کنترل بیشتری بر آزمایش های انجام شده داد و خطرات مربوط به آزمایش های شرایط واقعی را به طور قابل توجهی کاهش داد. با این حال، تونل‌های باد بسیار پرهزینه بوده و تونل‌های باد با اندازه بزرگ برای صنایع دستی غول‌پیکر مانند هواپیماها مورد نیاز بودند.

2

شبیه‌سازی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) ابزاری قدرتمند برای تحلیل عملکرد موتورهای آیرودینامیک است.از CFD می توان برای شبیه سازی جریان هوا در اطراف موتور استفاده کرد و به مهندسان این امکان را می دهد تا مناطق بالقوه بهبود را شناسایی کنند. CFD همچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل اثرات تغییرات در طراحی موتور، بهینه سازی طراحی موتور برای حداکثر راندمان و توان خروجی و اثرات شرایط عملیاتی مختلف بر عملکرد موتور استفاده شود.

شبیه‌سازی‌های آیرودینامیکی و آکوستیک CFD برای مطالعه جریان هوا در اطراف یک جسم و صدای حاصله از این جریان استفاده می‌شوند. شبیه سازی ها برای تجزیه و تحلیل عملکرد آیرودینامیکی یک جسم، مانند یک هواپیما یا یک ماشین، پیش بینی نویز ایجاد شده توسط جسم ،بهینه‌سازی طراحی جسم برای کاهش درگ و نویز، همچنین مطالعه اثرات باد بر جسم و پیش بینی نویز تولید شده توسط باد استفاده می شود.

تحلیل‌ها و پروژه‌های CFD آیرودینامیک و هوافضا شامل استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای شبیه‌سازی جریان هوا در اطراف هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا است. CFD ابزاری قدرتمند برای پیش بینی عملکرد یک هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا در شرایط مختلف است. از CFD می توان برای تجزیه و تحلیل ویژگی های آیرودینامیکی یک هواپیما مانند بالابر، درگ و پایداری و همچنین عملکردسیستم پیشران، عملکرد در شرایط مختلف پرواز، مانند برخاست، فرود، و کروز، عملکرد در شرایط مختلف محیطی مانند باد، دما و رطوبت، یا در رژیم های پروازی مختلف مانند پرسرعت، سرعت پایین و ترانسونیک،همچنین در مانورهای پروازی مختلف مانند چرخش، صعود و فرود استفاده شود.

خدمات انسیس فلوئنت در آیرودینامیک و هوافضا

انسیس فلوئنت پروژه های شبیه سازی برون سپاری متعددی را برای کاربردهای صنعتی و تحقیقاتی آیرودینامیک و مهندسی هوافضا انجام داده است. ما با چندین سال تجربه در شبیه سازی مسائل مختلف در زمینه های مختلف CFD با استفاده از نرم افزار ANSYS Fluent آماده ارائه خدمات گسترده پیکربندی های شبیه سازی هستیم.

تجزیه و تحلیل آیرودینامیکی: شامل استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای تجزیه و تحلیل جریان هوا در اطراف یک هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا است. این تحلیل می تواند برای بهینه سازی طراحی خودرو برای بهبود عملکرد، بهره وری سوخت و ایمنی استفاده شود.

تجزیه و تحلیل تعامل ساختار سیال (FSI): شامل استفاده از CFD برای تجزیه و تحلیل یکپارچگی ساختاری یک هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا است. از این تجزیه و تحلیل می توان برای اطمینان از اینکه وسیله نقلیه قادر به مقاومت در برابر نیروهای پرواز و سایر شرایط محیطی است استفاده کرد.

یخ و آنالیز حرارتی: شامل استفاده از CFD برای تجزیه و تحلیل محیط حرارتی یک هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا است. این تجزیه و تحلیل می تواند برای اطمینان از اینکه وسیله نقلیه قادر به مقاومت در برابر دماهای شدید در طول پرواز است استفاده می شود.

تجزیه و تحلیل نیروی محرکه: این شامل استفاده از CFD برای تجزیه و تحلیل عملکرد یک هواپیما یا سایر سیستم های محرکه وسایل نقلیه هوافضا است. این تحلیل می تواند برای بهینه سازی طراحی سیستم پیشرانه برای بهبود عملکرد و بهره وری سوخت مورد استفاده قرار گیرد.

تجزیه و تحلیل دینامیک پرواز: شامل استفاده از CFD برای تجزیه و تحلیل دینامیک پرواز یک هواپیما یا سایر وسایل نقلیه هوافضا است. این تحلیل می تواند برای بهینه سازی طراحی خودرو برای بهبود عملکرد، بهره وری سوخت و ایمنی استفاده شود.

تجزیه و تحلیل موتورهای هوایی: محصولات مورد استفاده در این بسته آموزشی عبارتند از “شبیه سازی ورودی شیب دار جت سوپرسونیک”، “موتور توربوفن با کنارگذر بالا”، “شبیه سازی CFD کمپرسور گاز محوری چند مرحله ای”، “شبیه سازی CFD توربین گاز محوری چند مرحله ای”، “شبیه سازی CFD پروانه موتور توربوپراپ”، “موتور رم جت، طراحی و بهینه سازی احتراق”، “احتراق مافوق صوت در اسکرام جت با گرمایش ویسکوز”، “محفظه احتراق”، “نازل موتور موشک”، “شبیه سازی CFD هلیکوپتر توسط حل کننده گذرا”.

پروژه های آیرودینامیک و هوافضا در انسیس فلوئنت

تجربیات صنعتی CFD در مهندسی آیرودینامیک و هوافضا شامل استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای تجزیه و تحلیل و طراحی هواپیما، فضاپیما و سایر سیستم‌های هوافضا است. CFD ابزاری قدرتمند برای پیش‌بینی رفتار سیالات در سیستم‌های پیچیده است و برای شبیه‌سازی جریان هوا در اطراف هواپیما، عملکرد موتور موشک و ویژگی‌های آیرودینامیکی یک فضاپیما استفاده می‌شود. CFD همچنین می تواند برای بهینه سازی طراحی یک هواپیما یا فضاپیما و برای تجزیه و تحلیل عملکرد یک سیستم در شرایط مختلف پرواز استفاده شود. CFD در صنعت هوافضا برای بهبود ایمنی، کارایی و عملکرد هواپیما و فضاپیما استفاده می شود.

انسیس فلوئنت با چندین سال تجربه در شبیه سازی مسائل مختلف در زمینه های مختلف CFD با استفاده از نرم افزار ANSYS Fluent آماده ارائه خدمات مدل سازی، مش بندی و شبیه سازی گسترده می باشد. خدمات شبیه سازی ما برای شبیه سازی های آیرودینامیک و هوافضا به شرح زیر طبقه بندی می شود:

Hypersonic Combustion in Scramjet with Viscous Heating, CFD Simulation ANSYS Fluent Training

این دوره مروری بر اصول احتراق مافوق صوت در موتورهای اسکرام جت و استفاده از شبیه‌سازی CFD برای مطالعه اثرات گرمایش ویسکوز بر فرآیند احتراق ارائه می‌کند و مباحثی از جمله ترمودینامیک فرآیند احتراق، شیمی فرآیند احتراق، و اثرات گرمایش ویسکوز بر فرآیند احتراق را پوشش خواهد داد. این دوره همچنین استفاده از ANSYS Fluent را برای شبیه سازی فرآیند احتراق در یک موتور اسکرام جت پوشش می دهد. این دوره شامل آموزش، و تمرین‌های عملی برای کمک به دانشجویان برای درک بهتر اصول احتراق مافوق صوت و استفاده از شبیه‌سازی CFD برای مطالعه اثرات گرمایش ویسکوز بر فرآیند احتراق خواهد بود.

Minimizing Drag Force by Adjoint Solver (RBF), ANSYS Fluent CFD Simulation Training

نیروی کشش عامل اصلی در عملکرد هر وسیله نقلیه ای است و کاهش آن می تواند کارایی خودرو را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. دوره آموزشی شبیه سازی ANSYS Fluent CFD یک نمای کلی از استفاده از حل کننده جانبی (RBF) برای به حداقل رساندن نیروهای درگ و نحوه استفاده از آن برای بهینه سازی طراحی یک وسیله نقلیه برای کاهش نیروی کشش را پوشش می دهد. همچنین برای شبیه سازی جریان هوا در اطراف یک وسیله نقلیه و اثرات نیروی درگ بر عملکرد آن، تجزیه و تحلیل نتایج شبیه‌سازی‌های Adjoint Solver (RBF) و بهینه‌سازی طراحی وسیله نقلیه برای کاهش نیروی کشش، تجسم نتایج شبیه سازی ها و تجزیه و تحلیل اثرات نیروی درگ بر عملکرد وسیله نقلیه پوشش می دهد.

Magnetic Force Effect on an Airfoil CFD Simulation, ANSYS Fluent Tutorial

این پروژه نحوه استفاده از ANSYS Fluent را برای شبیه سازی اثر نیروی مغناطیسی بر روی ایرفویل نشان می دهد. این آموزش موضوعات زیر را پوشش خواهد داد:

  1. راه اندازی محیط شبیه سازی
  2. تعریف هندسه ایرفویل
  3. تعریف نیروی مغناطیسی
  4. تنظیم شرایط مرزی
  5. اجرای شبیه سازی
  6. تجزیه و تحلیل نتایج
  • راه اندازی محیط شبیه سازی

اولین قدم در راه اندازی محیط شبیه سازی، ایجاد یک پروژه جدید در ANSYS Fluent است. برای انجام این کار، برنامه ANSYS Fluent را باز کرده و از منوی File گزینه New را انتخاب کنید.برای پروژه یک نام انتخاب کنیدو از منوی کشویی «نوع هندسه» گزینه «2D» را انتخاب کنید.

  • تعریف هندسه ایرفویل

مرحله بعدی تعریف هندسه ایرفویل است. برای انجام این کار، “هندسه” را از منوی “ابزار” و سپس “ایجاد” را از منوی “هندسه” انتخاب کنید. گزینه “Airfoil” را از منوی کشویی “Geometry Type” انتخاب کنید و سپس پارامترهای مورد نظر را برای ایرفویل وارد کنید.

  • تعریف نیروی مغناطیسی

مرحله بعدی تعیین نیروی مغناطیسی است. برای انجام این کار، از منوی «ابزار» «Force» را انتخاب کنید و سپس از منوی «Force» گزینه «Create» را انتخاب کنید. از منوی کشویی «نوع نیرو» گزینه «مغناطیسی» را انتخاب کنید و سپس پارامترهای مورد نظر برای نیروی مغناطیسی را وارد کنید.

  • تنظیم شرایط مرزی

مرحله بعدی تنظیم شرایط مرزی برای شبیه سازی است. برای انجام این کار، از منوی «ابزارها» «شرایط مرزی» و سپس از منوی «شرایط مرزی» «ایجاد» را انتخاب کنید. شرایط مرزی مورد نظر را برای شبیه سازی انتخاب کنید و سپس پارامترهای مورد نظر را برای هر شرط مرزی وارد کنید.

  • اجرای شبیه سازی

مرحله بعدی اجرای شبیه سازی است. برای انجام این کار، از منوی «ابزارها» گزینه «Run» را انتخاب کنید و سپس از منوی «Run», «Run» را انتخاب کنید. پارامترهای مورد نظر را برای شبیه سازی انتخاب کنید و سپس روی دکمه Run کلیک کنید تا شبیه سازی شروع شود.

  • تجزیه و تحلیل نتایج

مرحله نهایی تجزیه و تحلیل نتایج شبیه سازی است. برای انجام این کار، از منوی «ابزار» «نتایج» را انتخاب کنید و سپس از منوی «نتایج»، «تحلیل» را انتخاب کنید. پارامترهای مورد نظر را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “Analyze” کلیک کنید تا نتایج را مشاهده کنید.

Air Compressor Acoustics Analysis, ANSYS Fluent CFD Simulation Training

این دوره آموزشی شبیه سازی ANSYS Fluent CFD برای ارائه دانش و مهارت های لازم برای انجام آنالیز آکوستیک کمپرسورهای هوا به مهندسان طراحی شده است. این دوره اصول آکوستیک، فیزیک صدا و استفاده از ANSYS Fluent برای شبیه سازی رفتار آکوستیک کمپرسورهای هوا، تجزیه و تحلیل عملکرد آکوستیک کمپرسورهای هوا، از جمله اثرات منابع نویز، انتشار صدا، و جذب صدا، بهینه سازی عملکرد صوتی کمپرسورهای هوا را پوشش می دهد. پس از اتمام این دوره، شرکت کنندگان درک کاملی از مبانی آکوستیک و استفاده از ANSYS Fluent CFD برای شبیه سازی و تجزیه و تحلیل رفتار آکوستیک کمپرسورهای هوا خواهند داشت.

Airplane Washing Using Water Jet, CFD Simulation ANSYS Fluent Training

شبیه سازی CFD با استفاده از ANSYS Fluent می تواند برای شبیه سازی فرآیند شستشوی هواپیما با جت آب استفاده شود. از این شبیه سازی می توان برای تحلیل جریان جت آب، توزیع فشار و نیروهای وارد بر هواپیما، بهینه‌سازی طراحی جت آب و نازل استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که جت آب قادر به تمیز کردن مؤثر هواپیما است. علاوه بر این، از این شبیه سازی می توان برای تجزیه و تحلیل تاثیر جت آب بر محیط زیست، مانند مقدار آب مصرفی و تعداد آلاینده های منتشر شده در جو استفاده کرد.

شرکت های صنعتی آیرودینامیک و هوافضا

CFD در کنار تونل باد و آزمایش های پرواز یا رانندگی در شرایط واقعی به عنوان ابزار اصلی برای تجزیه و تحلیل اثر جریان بر روی اشیاء دست ساز ظاهر شده است. امروزه صنایع مختلف از CFD برای افزایش نتیجه و کاهش هزینه های طراحی خود استفاده می کنند. صنایع معروف‌تر برای استفاده از CFD در دنیای امروز، صنایع هوافضا، هوانوردی و خودرو هستند. شرکت هایی مانند ایرباس، بوئینگ و بسیاری دیگر در صنعت هواپیماسازی و شرکت های خودروسازی مانند BMW، PORCHE، GMC و بسیاری دیگر اکنون از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این مقاله به بررسی برخی از پیشرفته ترین برنامه های CFD در شرکت های بزرگ می پردازد. صنعت هوانوردی پیشگام در توسعه روش های CFD بوده است. این صنعت زمانی فقط گزینه آزمایش محصولات در داخل تونل های باد عظیم را داشت. تبدیل یک طرح مفهومی به محصول نهایی زمان‌بر، پرهزینه و کار فشرده ای بود و طرح نیاز به اصلاح چندین بار برای حل مشکلات مربوط به آن داشت و در نهایت زمان روش مذکور به دلیل ظهور CFD به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

شرکت هایی مانند ایرباس، بوئینگ، سوخو و غیره از CFD به طور موثر برای کاهش زمان تولید استفاده می کنند. جزئیات و بخش های متعددی وجود دارد که از CFD برای ارائه بینش دقیق استفاده می شود. مهم‌ترین تأثیر CFD بر صنعت هوانوردی، توانایی آن در مدل‌سازی دقیق عبور جریان هوا از روی هواپیما است. از CFD می توان برای شبیه سازی طیف وسیعی از سرعت های جریان، از جمله مادون صوت، سرعت پروازهای تجاری و مافوق صوت، که زمانی توسط کنکورد معروف استفاده می شد، استفاده کرد. کاربردهای برجسته دیگری از CFD در صنعت هوافضا وجود دارد، از جمله آنالیز نویز، شبیه‌سازی احتراق و توربوماشین‌ها که نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

شرکت های پیشگام آیرودینامیک و هوافضا که از شبیه سازی CFD استفاده می کنند عبارتند از:

بوئینگ

ایرباس

لاکهید مارتین

نورثروپ گرومن

ریتون

شرکت جنرال الکتریک

رولز – رویس

پرت و ویتنی

هانیول

سفران

تجربه صنعتی  انسیس فلوئنت در زمینه آیرودینامیک و هوافضا

در زیر نمونه ای از پروژه صنعتی آیرودینامیک و هوافضا است که اخیرا توسط انسیس فلوئنت با همکاری یک شرکت مرتبط شبیه سازی و تحلیل شده است.

Ramjet Engine, Design and Combustion Optimization (SR-71 Blackbird), Industrial Application

  • در این پروژه، یک موتور صنعتی رام جت توسط نرم‌افزار ANSYS Fluent شبیه‌سازی عددی شده است.
  • مطالعه احتراق، عدد ماخ، فشار، چگالی (جریان قابل تراکم)، و تحلیل حرارتی
  • بهینه‌سازی عدد رانش
  • بهبود طراحی رم جت
  • تجزیه و تحلیل RSM با اعمال DOE

SR-71 Blackbird یک هواپیمای شناسایی مافوق صوت است که توسط لاکهید مارتین در دهه 1960 ساخته شد. این موتور مجهز به دو موتور توربوجت پرت اند ویتنی J58-1 است که توسط دو موتور رم جت پرت اند ویتنی J75-P-5 تقویت شده است. موتورهای رم جت برای ایجاد نیروی رانش اضافی در سرعت های بالا استفاده می شوند که به هواپیما اجازه می دهد به سرعت 3.2 ماخ برسد.

طراحی موتور رم جت برای عملکرد با سرعت بالا بهینه شده است. این موتور به گونه ای طراحی شده است که سبک و جمع و جور باشد و دارای ناحیه جلویی کم برای کاهش درگ است. محفظه احتراق به گونه ای طراحی شده است که دارای نسبت تراکم بالا و افت فشار کم در سراسر محفظه احتراق است. انژکتورهای سوخت به گونه ای طراحی شده اند که مخلوط سوخت-هوا یکنواخت ایجاد کنند و سوخت با فشار بالا تزریق می شود تا از احتراق کامل اطمینان حاصل شود.

فرآیند احتراق برای به حداکثر رساندن رانش و به حداقل رساندن مصرف سوخت بهینه شده است. سوخت با فشار بالا تزریق می شود و هوا از قبل گرم می شود تا از احتراق کامل اطمینان حاصل شود. مخلوط سوخت و هوا برای اطمینان از سرعت شعله بالا و دمای شعله پایین بهینه شده است. محفظه احتراق برای به حداقل رساندن تشکیل دوده و سایر آلاینده ها طراحی شده است.

موتور رم جت در انواع کاربردهای صنعتی از جمله هواپیما، موشک و راکت استفاده می شود. همچنین در برخی از خودروهای با عملکرد بالا مانند بوگاتی ویرون استفاده می شود. این موتور همچنین در برخی از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) استفاده می شود. موتور رم جت یک منبع انرژی کارآمد و قابل اعتماد است و طراحی و بهینه سازی احتراق آن، آن را به انتخابی ایده آل برای بسیاری از کاربردها تبدیل کرده است.

 

انسیس فلوئنت پروژه‌های شبیه‌سازی CFD متعددی را برای شرکت‌های صنعتی و تحقیقات در زمینه کاربردهای مهندسی هوافضا و آیرودینامیک انجام داد. با چندین سال تجربه در شبیه سازی مشکلات مختلف در زمینه های مختلف CFD با استفاده از نرم افزار ANSYS Fluent، تیم MR-CFD آماده ارائه خدمات گسترده شبیه سازی، آموزش و مشاوره CFD است.

می‌توانید محصولات آموزشی را در دسته شبیه‌سازی CFD آیرودینامیک و هوافضا در فروشگاه آموزش بیابید. همچنین می‌توانید از بسته‌های آموزشی آیرودینامیک و هوافضا مناسب برای کاربران مبتدی، متوسط و پیشرفته ANSYS Fluent بهره مند شوید. همچنین انسیس فلوئنت جامع ترین دوره آموزشی آیرودینامیک و هوافضا را برای تمامی کاربران ANSYS Fluent از مبتدی تا متخصص ارائه می دهد.

خدمات ما محدود به موضوعات ذکر شده نیست و انسیس فلوئنت آماده انجام پروژه های مختلف و چالش برانگیز در زمینه مدل سازی آیرودینامیک و مهندسی هوافضا به سفارش مشتریان است. ما حتی شبیه‌سازی‌های CFD را برای هر طرح انتزاعی یا مفهومی که در ذهن دارید انجام می‌دهیم تا آنها را به واقعیت تبدیل کنیم و حتی به شما کمک کنیم تا به بهترین طراحی برای آنچه که تصور می‌کردید برسید. می‌توانید از مشاوره تخصصی انسیس فلوئنت به صورت رایگان بهره ببرید و سپس پروژه CFD صنعتی و دانشگاهی خود را برون‌سپاری کنید تا شبیه‌سازی و آموزش داده شود.

با برون سپاری پروژه خود به انسیس فلوئنت به عنوان مشاور شبیه‌سازی CFD، نه تنها فایل‌های منابع پروژه مرتبط (هندسه، مش، پرونده و داده، …) را دریافت می‌کنید، بلکه یک ویدیو آموزشی گسترده نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید هندسه، مش را ایجاد کنید و تنظیمات مورد نیاز (پیش پردازش، پردازش و پس پردازش) را در نرم افزار ANSYS Fluent تعریف کنید. علاوه بر این، پشتیبانی پسا فنی برای روشن شدن مسائل و ابهامات، موجود است.

Portfolios

Back To Top
جستجو
Whatsapp تماس با واتس آپ